piątek, 24 stycznia 2014

Poezja



   „Śmierć przez samotność”

Ja chcę być już w trumnie.
W tym pustym pomieszczeniu
kilka stóp pod ziemią.
Słyszeć  głos wyjadanego ciała,
I tak będę piękna, bo cierpiałam.
Nie zaznałam szczęścia.
Tylko narzekałam.
Nie umiałam docenić
Tego, czego nie miałam.
Podczas gdy inni cierpieli,
Ja powinnam się z nimi weselić.
A opuściłam wszystkich
I zabiłam się przez samotność.


„Oda do depresji”

Depresjo!
Opuść mnie, nie widzisz,że nie pasujemy do siebie?
Przemieniłaś mnie w twoją kopię, zwalczając ostatni uśmiech.
Zależało mi na tobie, to prawda.
Kiedy inni mnie zostawili , ty mnie znalazłaś.
Układało się dobrze, póki nie zdradziłam cię ze Szczęściem,
wtedy postanowiłaś się zemścić i uwiązać mnie w swoje sidła.
Mówisz,że jedynym sposobem na zerwanie jest koalicja z Samobójstwem...
więc  żegnaj

Ola Tkacz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz